понедељак, 30. децембар 2013.

Čestitke za decu bez roditelja + kako izgleda moja jelka + ideje za modne kombinacije

Već kod samog naslova možete zaključiti da će ovo biti poduži post. Evo da iskoristim priliku da se izvinim što nisam izbacila post u petak. :)

Ideju za pravljenje ovih čestitki moje drugarice i ja smo pronašle gledajući emisiju Tvoje lice zvuči poznato. Dosetile smo se da bismo i mi mogle nekome da ulepšamo Novu godinu i praznike, pa smo se tako bacile na posao! Napravile smo 15 čestitki, ali smo uspele da uhvatimo samo 10. U nastavku pogledajte kako su izgledale... :)


 A evo kako izgledaju poruke u nekim od čestitki:




Ove godine smo jelku okitili ovako:



IDEJE ZA MODNE KOMBINACIJE


Ukoliko neka od vas još uvek nije odlučila šta će obući, stižu saveti... Voilà!

Ova kombinacija bi lepo pristajala svima. Pitate se zašto ima toliko šljokica (za nečiji ukus možda i jeste preterano)? Pa Novogodišnja noć je, i treba da se šljašti što više!




 Zatim, ovo je za devojke koje više vole malo opušteniju varijantu, tj. pantalone i majicu. Detalji su od ključne važnosti. Samo pazite da ne preterate s njima jer - manje je više. :)




Ovu kombinaciju namenila sam devojkama koje bi se mogle odvažiti da nose nešto ovako. Kombinacija je mešavina rock i punk stila. Crveni ruž upotpuniće čitavu kombinaciju...






I za kraj jedna kombinacija za devojke sa girly stilom. Zanimljivo, udobno i moderno!

Šta mislite o kombinacijama i o čestitkama?
Do sledeće godine (i sledećeg posta) XOXO! :*

5 коментара:

  1. Cestitke su prelepe, kao i jelka! :) Kombinacije su odlicne, mnogo nam se dopadaju! Srecna Nova godina, sve najlepse :) ♥
    http://creativecornerkb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post i sve najlepse u 2014oj poseti nas blog ako mozes http://becoolbepositivebeyou.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. -Odlicna si!Predobra blogerka!Vidi se da se trudis,takodje izgled bloga je jako dobar...Imas smisla za modu!Nadam se da ces pogledati moj blog(janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com) ako ti se svidi mnogo bi mi znacilo da se uclanis..Jako mi se dopada tvoj blog!

    ОдговориИзбриши