петак, 20. децембар 2013.

Novogodišnje posluženje (i moj povratak blogovanju!)

Odlučila sam da se posle pauze vratim pisanju bloga. Ovom prilikom želim da se zahvalim svima koji su me u tome podržali, kako na Internetu, tako i uživo. :)

U ovom postu sam želela da vam dam ideju kako da osmislite svoju novogodišnju trpezu jer do Nove godine odbrojavamo dane. Pored dočeka Nove godine, tu su i brojni praznici pa će gotovo ceo januar biti prepun nekakvih dešavanja. Prosto ne mogu da verujem da se 2013. godina već završila. Proletela je brzinom munje! Sa sigurnošću mogu reći da mi je ovo bila jedna od najboljih godina u životu.
Kako je vama prošla ova godina?
I can't believe that 2013. year is finish. Okey, it's not finish yet, but New year is so close! I can't wait! Do you like 2013. year? How you went this year? (sorry for the mistakes Google translate is guilty, hihi)






Ako želite nešto slatko, ovo je pravi izbor.

Mini-pizze pravljene od modli raznih prazničnih oblika. Kul!

Simpatični kolačići sa lepom glazurom će se svima dopasti.

Još kolačića :-)

Kod ovih slanih krekera možete pustiti mašti na volju i napraviti Deda mraza od čega god vam padne napamet!

Zanimljivo ukrašen muffin.


6 коментара:

  1. Prelepo je, a verujemo i ukusno ! Drago nam je sto si se vratila pisanju bloga, samo tako nastavi! ♥ :) Pozz :)
    http://creativecornerkb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Oni rozi kolacici izgledaju ukusno! Dobro dosla nazad! ;) Pozzz

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Meni je poslenji mafin fenomenalan :)
    Drago mi je sto si se vratila :)
    Natasha <3
    http://natasha-fashioncupcake.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши